Häng på Hemköp ;)

Hemma från en fullspäckad och rolig dag :)
Började dagen med frukost på sängen ;) Lättare att gå upp om man vet att man snart får krypa tillbaka i sängvärmen.. ;) Drog till skolan och räknade personalekonomi, skriver ju hemtenta nu. Tur man har så goa studiekompisar att plugget inte är det minsta tråkigt även om det är svårt!

Efter plugget så drog jag och Becka till Överby och strosade runt, tills hon åkte hem och Anders kom dit :) Jag och Anders var kvar tills det stängde ;) Men det var en lyckad shoppingtur! Fick med mig ett par nya Fred Perry skor, strumpor och en studentpresent till en av studenterna från Nuntorp som går ut imorn. Fick dessutom med mig en orange tischa som var på rea :)
Anders fick också köpt en hel del som han skulle ha så vi var väldigt nöjda båda två när vi åkte hem, träffade Jonathan på Stadium också- kul att snacka en stund :)

Drog till Hemköp när vi kom tillbaka till Mellerud för jag bev så hiiimla sugen på melon! Men det fanns inte någon :( Vi träffade dock Jonathan igen och det slutade med att vi blev kvar i affären i 1,5 timme... Haha!
Häng på Hemköp en torsdagskväll i april är alltid trevligt ;D

Ett år sedan vi stod där, och jag kan lova att det inte bara var jag som var rödgråten... ;) Är övertygad om att det även kommer fällas några tårar imorgon, dock inte av mig ;)

Kramar!!
Ruth
2012-04-27 @ 07:04:16

Hallå, det var väl ändå två år sedan? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0