15 december- upptaggning!

Idag är Dagen med stort D!
Lussebandy ska spelas och vi ska göra ALLT för att vinna iår!!! :D
Vi ska kämpa, göra mål, springa, samarbeta och ha riktigt kul!!
Förra året knep vi tredjeplatsen, och iår går vi hela vägen! :D
Snygga shorts har vi fått också, svarta med orange text där det står Snickare på Dal på rumpan ;D
Till det ska vi har våra orange- svarta t- shirtar där det står Mikael Bergs Lantbrukstjänst på bröstet, och
            5
HJALMARSSON
på ryggen- såå snyggt!! :D
 
Har varit ute och grävt fram bilen idag också, har snöat massor på morgonen!!
Var i Evenstorp igårkväll och kom hem vid 2- halv 3 och då snöade det ingenting alls, åså vaknade jag kl 9 imorse och det var minst 10 cm nysnöad kramsnö :)
 
Var iaf väldigt trevligt på Evenstorp igår, inte förvånande, det brukar vara det!! :)
Glöggkväll i hallonbutiken hos Sofia och Magnus, sen gick vi upp till Mikael en stund också :)
Innan det hade jag en orangekväll, för att bomba kroppen med c- vitaminer för att bli så frisk från förskylningen som möjligt tills bandyn idag. såhär såg det ut igår alltså:
Apelsiner, clementiner, mandariner, te med honung och citron, apelsinjuice, multivitamin, psysallis och nässpray.
+ Blåbär och vanilj- glögg :)
Sen fick jag en liten sup whisky med mig hem från Larsson, fyy faasen vad äckligt det är! Sköjlde ner med julmust ;) Men det ska ju hjälpa säger de! Allt för laget ;)
 
Kramar ♥
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0