Semla


Just nu sitter jag och njuter av halva denna semla, andra halvan tar jag framför Let´s Dance ikväll! :)
Christina, henne jag jobbar med denna veckan, var snäll och köpte med sig semlor förut för att avsluta vår vistelse här på ett smaskigt sätt ;)

Om en stund ska jag gå ut och kvällsfodra hästarna :) Dagen har varit väldigt stillsam, mest suttit och bläddrat i pluggböckerna åså. Förändring som tillstånd bland annat. Ska ta med två tre böcker samt ett par stenciler till Teneriffa (Vi åker på tisdag!!! :D:D ) för att inte missa för mycket pluggtid. Dessutom är det ju mycket mer lockande att ligga i solen på stranden och plugga än hemma i soffan.. Eller hur..?

För övrigt har jag börjat vänja mig en aning vid den nya klippningen. Eller egentligen inte. Mest accepterat att jag inte kan få tillbaka mitt tjocka långa hår på ett bra tag.. :( Fick smått panik förut och tyckte att jag inte kunde visa mig ute, att jag skulle skaffa löshår och letade överallt på nätet hur man fick håret att växa fortare. Sen lugnade jag ner mig och tänkte att, jaja, det finns bra många fler saker som hade varit värre. Jag är ju inte snaggad iaf.

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0