Julmarknad och en himla trevlig kväll!

Ida, jag, Carro, Kajsa och Anna :)
Vi var på Kobergs julmarknad igår, himla mysigt och trevligt att ha en heldag med tjejerna! :)
Jag fick med mig hel saffran, mintchokladhonung och en havrekärve hem- nöjd tjej :)
Ska bara komma på vart jag ska sätta upp havrekärven :)
 
På kvällen var det bussresa och avslutning med buggen som gällde, vi for upp till Säffle på en non- stop- dans, det roligaste var nog bussresan dit och hem tror jag, sånger och god stämning hele tin! :)
Pojkarna älskar ju storrutiga skjortor... ;) hehe.
Måste ju bara säga att det kändes himla konstigt att kunna sova på vägen hem! Att inte behöva koncentrera sig på körningen och behöva åka massa omvägar för att släppa av folk innan man äntligen får åka hem och lägga sig senare än alla andra. Igår blev jag avsläppt precis här utanför och kunde slappa hela resan hem- lyxigt :)
 
Idag är det städning och bakning som ska grejas med här hemma, pappa och farmor kommer ju på besök imorn :) ♥  Ska åka en stund till jiven och titta sedan också, kan ju tyvärr inte vara med i och med foten.. :( Men huvudsaken är ju att jag kan spela på lussebandyn så då är det bara vila som gäller! :)
 
Kramar ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0