Jag hatar forskningsmetodik.

Snickare? Lokförare? Tågvärd? Sjuksköterska? Betonggubbe? Mattläggare? Smed? Sömmerska? Inredare? Trädgårdsmästare? Bilmekaniker?
Seriöst så låter allt det väldigt lockande just nu, bara jag slipper forskningsmetodiken.
Visste ni föresten att det är ganska svårt att utbilda sig till snickare på eftergymnasial nivå?
Har kollat upp detta.
Önskar att man hade möjlighet till läxhjälp även på högskolan, som på gymnasiet eller högstadiet, det skulle vara sjukt uppskattat!!

Har iaf haft en väldigt bra eftermiddag/kväll på jobbet- underbara gubbar och tanter ♥


Bagare.. Jag vill nog bli bagare.. Eller konditor...

Kramar ♥
PHOTOGRAPHER Elina Meuller
2012-11-02 @ 12:03:22
URL: http://meullerphoto.blogg.se

sv: Jag beställer från Crimson! Snyggt resultat och snabb leverans :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0