Julklappar!

Som jag skrev förut har jag ägnat dagen åt att slå in julklappar :) Bestämt mig för att ni kan få se dem ändå ;)
Lagat knäck har jag gjort också! :) 
 
Några av julklapparna! :) Från vänster: Alkofri glögg samt en burk med pepparkakor och daim till Davids bror med familj som vi ska till på jullunch på onsdag, det stora röda paketet är en julkorg till familjen med lite smått och gott i. Sedan är det saffransglöggen samt en burk med pepparkakor och daim i som jag ska åka iväg med snart till Pat och Andy som jag och mamma focl låna en lägenhet av när vi var på Magnetic Island för några veckor sedan. Sista glöggen är en vinglögg till Janets föräldrar dit vi ska på julmiddag på onsdag, de får också en burk med Daim och hembakta pepparkakor :) Så hoppas alla blir nöjda med detta!
 
Familjen ska även få denna sparbössan som en rolig grej eftersom jag reser snart! Översatt så står det ungefär:
"Kära familjen Jackson! Jag vill träffa 
er igen, så det är dags för er att börja spara pengar till en resa till Sverige! /Matilda" :)
 
Knäck! :) Mums! Ska bli kul att se vad australienarna tycker om det svenska julgodiset nr 1! ;)
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0