En gång hästtjej, alltid hästtjej!

Så himla nöjd med att jag har fått en häst att rida!
Var ute hos honom och provred i fredags med Frida, som ni vet, och sedan dess har jag ridit lördag, måndag och igår :) Det känns så fruktansvärt naturligt för mig att åka till stallet för en ridtur. I stallet och på hästryggen är jag hemma. Det är bara så skönt att känna känslan av att sitta på en häst, rida och få den dit jag vill i arbete. Jag kan rida och det är riktigt roligt att märka trots att det var rätt länge sedan jag gjorde det seriöst sist.
Ca två år sedan jag var medryttare sist, då på Zazo och Chess :)

Chess
Zazo :)
Zazo på dressyrlektion för Stellan :)

Fina Zazo!
Chess :)
 
Nu har jag denna fina grå som min ett par- tre dagar i veckan och det är precis lagom. Fast igår när jag satt av så kändes det skittråkigt att behöva vänta flera dagar på att få rida igen.. Tänk att beroendet kommer så fort igen.. ;) hehe.
 
Nöjd tjej! :)
 
Just nu håller jag på att baka bröd och skicka in lite foton till en ansökning :)
Resten av dagen blir det tentaplugg och simning :)
Det är så svårt att plugga inför tentan imorgon eftersom vi ska ha med oss boken, så det enda vi kan träna på är att lära oss hitta i den boken. (Vilket kan vara bog så svårt med alla olika paragrafer...!)
 
Kramar ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0