Underbara hästar..!

Idag har jag varit och provridit en häst som jag förmodligen skall börja rida!
Jag har verkligen saknat ridningen, och det märkte jag ännu mer nu när jag satt upp på Webster. Välutbildad, stor och arbetsvillig, jag gillar alltihop!! Han har hoppat 130, kan alla skolor och är 10 år.
Det är en kompis från Nuntorp syster som äger honom :) Webster står ca 15 min med bil härifrån och det finns tillgång till ridbana på ridavstånd :)
Så förhoppningsvis skall jag börja rida honom ett par- tre gånger i veckan :D Så imorn skall jag åka dit ut igen :D
 
Fina Webster!
Carro hängde med och tog lite kort, bra att ha med sig någon mer när man ska kolla:) Carro tyckte också detta verkade jättebra så det var gött!
 
Sjukt härlig känsla att rida igen..!
 
Och dessutom har jag återupptäckt ridbyxorna, jag gillar att gå runt i ridbyxor, såå himla gött ;)
 
Kramar! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0