Mycket funderingar

Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud, kan vara därför jag inte skriver här..
 
Jag kan iaf skriva lite om vad som hänt sedan vi kom hem från Idre.
Först var det utgång direkt på kvällen när vi kom hem, dans till Elizas på Kåken i Mellerud, himla roligt! :)
Sen blev jag sjuk i influensa och var sängliggandes i två- tre dagar innan jag orkade göra något alls. Min goa mamma kom upp och tog hand om mig ♥
 
Ja vad hände sedan?
Jag passade på att vila upp mig efter den stressiga hösten, sjukan och Idreveckan, kollade på flera filmer osv :)
I fredags åkte jag med pappa upp till Karlstad för att äta lunch och umgås, himla trevligt. En pratstund med pappa var precis vad jag behövde! När jag kom hem stack jag och Lars ut med fyrhjulingen, och mötte upp Linus och var ute å körde i flera timmar, kallt med roligt!
I lördags blev det plugg på morgonen och sedan åkte jag till Ödeborg för en skridskotur med Fredd och hans hund Olle! Väldigt gött att komma ut lite :)
På lördagskvällen var det säsongspremiär på Båberg där Scotts spelade, väldigt mycket känt folk och mycket dans blev det, så det var riktigt kul!! :)
 
I måndags åkte jag till skolan för ett möte med studievägledare på skolan, ett mycket bra möte.
På kvällen skulle jag och Carro Å simma en timme ungefär, det råkade bli tre timmar i simhallen.. ;) För precis när vi skulle gå upp upptäckte vi att det var provomgång med Aqua- Zumba, och det var vi ju ju tvunga att testa! :) Kul!
 
Igår var det examinerande medlingsträning i skolan hela dagen. Mycket intressant och lärorikt! Vi delades in i mindre grupper och var och en skulle vara medlare en gång. Två andra personer fick spela de rollerna som medlaren skulle medla mellan, alltså Klas och Madde.
Man fick agera dessa två personer hur man ville, men vi hade en bakrundshistoria att gå efter, så turades alla om att vara medlare, Klas och Madde.
Det var riktigt roligt!! Ingen medling blev som den andra så det var kul att både se och vara med i! :)
 
Fick skjuts hem från skolan, trevligare att ha någon att prata med än att sitta på en buss, även om bussen också har sina fördelar :)
Sen till Core- passet på Råda för att testa den träningsformen och efter det direkt till årets första innebandyträning! :) Gjorde en hattrick, rätt nöjd tjej! :)
Imorgon börjar hemtentan i Konflikt och krishantering, så idag är det en "mellan-dag". Har tagit bort i princip all jul i huset nu.. Och så ska jag plugga inför imorn. Lars har lovat att hjälpa mig med bilen ikväll! Snälla kompisar jag har! :)
 
Kramar♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0