Nu är det helg!

Hej på er!
Detta inlägget skrev jag i lördags, blev något fel så det lades inte upp, så lägger upp det nu istället! :)
Det har varit en tuff vecka med många fysiskt påfrestande arbetsuppgifter, men roligt har jag haft det!  :)
Vi har ju märkt lamm som jag berättat om, och igår avmaskade vi några grupper av får, drygt 400 stycken! :)
Har ridit Busco två dagar denna veckan också, hoppat lite stockar och ridit dressyr. Igår åkte nämligen Busco och Patrick iväg på fälttävlansmeeting! :) Janet körde och Ellen hängde med, så nu är det bara jag, David och Andrew hemma! :) 
Innan de åkte så gjorde jag knoppar på Busco, dressyren var imorse så det är bara å hoppas att de höll sig! :)
 
Nu sitter jag på mitt favocafé i Ballarat, precis fått in min kycklingsallad :) Blev sovmorgon, en pratstund med Lars på skype imorse och när jag kom in till Ballarat så vart det CX Worx och Xtreme I.T. som gällde! Idag var de andra övningar på sista passet använda stång och vikter- precis i min smak! Kul!
 
Kramar <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0