Påsklov!

Äntligen har vi en vecka ledigt från plugget! Arbetsrätt II slutade idag och nästa kurs Human Resources Management, börjar inte förän den 3 april, alltså onsdag nästa vecka! :) Såå skönt.
 
Firade det och att det var så himla gott väder med en tur till stallet för att pyssla om Webster, som tyvärr är dålig.
Fick rida denna sötnosen istället! :D Cayenne, ett sto som gått fälttävlan tidigare samt 130- 140 hoppning, så hon ör ju välutbildad. Nu är hon dock dräktig och i dålig kondition, hon rids lite då och då för att båda Cissi som har henne och Cayenne själv tycker det är så kul att komma ut lite :)
Och kul tyckte hon verkligen att det var idag!! :D Och jag med!!
Skönt att sitta på en häst som inte skyggar för allt, bockar utan förvarning och backar ner i dikena.. Cayenne bara traskade på i friskt tempo :)
Vi skulle galoppera lite på grusvägarna, och Cayenne ville inte sluta, hon struntade i att hon var i dålig kondis... ;) Men det gjorde ju inte jag, så det blev mest skritt i solen- såå härligt!! :)
 
Ikväll vart det träning, var på två pass i rad :) Först Core, sen Step :) Kul!
Dock så har jag ju ont i mitt knä, men det är inget roligt att vila så jag skiter lite i det.. ;) Men jag vet att jag borde vila. Tänkte ringa vprdcentralen imorn och boka tid för en undersökning.
 
Imorgon har jga bokat in storstädning och påskpyntande här hemma, samt en promenad om det är lika gott väder som det vart idag :)
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0