Borta bra men hemma bäst!

Det var tänkt att jag skulle vara hemma och plugga hela dagen idag, sen åka och träna med Anders, Marie och Anna vid femsnåret, för att sedan åka vidare på bio med  ett gött gäng! Dock ringde de imorse kl 7 från förskolan jag har börjat jobba på och frågade om jag kunde jobba idag 8.00- 14.30? Yes sa jag och åkte iväg. Och eftersom jag har tenta på fredag och biobiljetterna redan var bokade så fick jag hoppa träningen idag till förmån för plugg. Men jag tänker att med den träningsvärken jag har från de senaste dagarnas pass så gör det nog lite gott för musklerna att få vila lite! :)
 
Gårdagen spenderade jag mest med städning och träning, men på kvällen så plockade Anders upp mig och vi åkte till Marre för en kväll med tacos och film! Mysigt :) Ni ska bara veta hur skönt det är att vara hemma och kunna hänga med på allt kompisarna gör och vad glad jag är för det!! Som igår, bara en sån enkel sak som en spontan filmkväll med två vänner. Underbart! Och samma sak ikväll, hänga med på bio. Det är de små sakerna som gör det! :) Älskar att ha så många vänner omkring mig och att få vara en del av den gemenskapen som finns här på Dal- helt fantastiskt!! :D  
Igår var det 4 veckor sedan jag kom hem, och tiden har gått så sjukt fort!! Och nej, jag längtar inte tillbaka det minsta faktiskt. Jag var klar med Australien, hade hunnit med allt jag ville. Saknar värdfamiljen gör jag däremot.. :/  
Borta bra (i detta fallet väldigt bra!) Men hemma bäst! :)
 
Nu väntar jag på att Katja ska komma och hämta upp mig, sen blir det "Hundraåringen som försvann" med henne, Linus, Mikael och Sara! :D
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0