Morsdag <3

I söndags åkte jag och Edde hem till mamma och överraskade henne med en tårta och en present! :) Hade supermysigt! :) Och jag fick äntligen träffa Herr Sighsten Uggla "Sigge" också! :)
 
Älskad mor M & E

Tårtan jag bakade var en "lika delar-botten", med rabarber och jordgubbsmousse på lager 1 och 3, och på mittenlagret var det glasskräm. Den var spacklad med philadelphiafrosting och dekorerad med minimarshmallows samt vimplar :) Blev god! :) Och mamma var nöjd, så då var jag också det!
Jag ordnade lite snabbt och lätt en "rosbukett" av jordgubbar! Godare än vanliga rosor.. ;)
 
Hon fick ett silverarmband där det står Älskad mor M & E, vi har nämligen fått varsitt halsband där det står Älskad dotter/Älskad son. Tyckte det passade bra! :) Mitt halsband har jag alltid på mig, ni ser "brickan" på lite avstånd på bild nummer tre :)
 
Sigge var ju göörsöt! Är redan förälskad i honom ;)
 
Mamma, du är den bästa som finns, älskar dig hur mycket som helst <3
 
Kramar <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0