Morgonstund

Morgonstund i soffan med Mimmsan innan vi tar tag i dagen. Njuter av min trälådekonstruktion som jag fixade igår. Den är fin. Mycket finare i verkligheten än på en mobilbild med dåligt ljus.. ;)
Sen så blev jag så himla lättad igår också, jag fick tillbaka tentan som vi gjorde i första kursen. Och jag fick GODKÄNT! Så väldigt glad. Nu kan jag lägga den kursen bakom mig och bara fokusera fullt ut på Anatomi och fysiologi. Och det ska jag göra också! Jäklar i min lilla låda att jag ska plugga!! Detta SKA jag klara! Så är det bara. Peppad.
Idag ska jag plugga, såklart, hämta mina julsaker hos Mikael i Bolstad (har inget eget förråd så får ha dem där, snällt!), och ikväll blir det glöggkväll hos Linnea med Idregänget :) 
 
Anettes kommentar gjorde mig också glad! 
 
Kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0