Just nu.. :)

Tar en paus i plugget och kikar in här lite snabbt!
Just nu:
- Har jag en grym träningsvärk från stationspasset med tjejjerna i onsdags!
- Har jag och Mimmi fått en ny sambo, lilla hunden Adonis som ska bo här i någon vecka :)
- Läser jag vetenskapliga artiklar och granskar dem utifrån olika perspektiv.
- Tänker jag tillbaka på myskvällen med Carro och Carro i veckan :)
- Längtar jag tills morgondagen då jag, Andy, Malin och Kagors ska iväg och hoppa fälttavlan!! Ska bli såå kul! 
- Så hoppas jag på att cellprovstagning i em kommer att gå bra.
- Ser jag fram emot gympasset med Elin ikväll!
- Är jag glad över att Mimmi och Adonis går så bra tillsammans! Hade jag aldrig kunnat tro! :)
- Tänker jag på den härliga ridturen med Kajsa igår! :)
 
 
Stor kram på er! Ha en härlig helg! :)
 
Kramar
 
 
Pappa
2014-09-21 @ 09:45:36
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Vad är det för ras på lilla Adonis?

Svar: Det vet jag faktiskt inte! Dvärg pincher och 2 raser till tror jag :)
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0