Ekar tomt här!

Sorry för kass uppdatering, men så kan det vara i perioder. 
Jag pluggar mycket, på fredag är det den tredje tentan för oktober.. Vi har haft en i mikrobiologi, som jag klarade!! 
En i allmän farmakologi, som kändes helt okej.
Och på fredag har vi tenta i läkemedelsberäkning. Den är jag nervös för. Är så mkt som hänger på att man inte gör slarvfel, eller tänker "åt fel håll". Man måste nämligen ha 100 % rätt. För läkemedel får inte bli fel. Såklart. 
 
Så nu är det plugg som gäller fram till ca 17. 
Ikväll är det ju Bonde och som traditionen lyder så åker jag och Anna till Paulina och äter mat, tjötar och kollar bonde. Blir himla bra! Mina tjejer är de bästa! ❤
Bild från förra veckan 😘
 
I lördags var jag å mamma på julmarknad på Baldersnäs, hur mysigt som helst! Strålande solsken och vackra färger i träden och löven på marken. Och så mkt gott att smaka på! 
 
Julmarknad! 😊
 
Mysfrukost med nybakta scones i söndags 👌
 
Igår var jag och Anna ute på promenad, gick i skogen och i kohagar, klättrade över staket och pratade. Skönt att vara ute! 
Åkte direkt till innebandyn och spelade med killarna i två timmar, vart riktigt bra spel igår, så roligt!! Lussebandyn snart 👊😉
 
Kram på er ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0