Vi firar 1 år och det är jul

 
Du och jag ❤
 
Den 24 december, julafton, så har det varit vi i ett år. Och vilket år det har varit! 
 
Vi pratade om det för ett tag sen, att det känns så konstigt att det gått ett år. Det känns på ett vis som att det har varit vi alltid. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Hur skulle det vara? 
 
~~*~~
 
Ja vad fick vi då i julklapp av varandra? 
Jag fick en spaupplevelse på Falkenbergs strandbad i januari, ska bli såå himla skönt!! 😍😍 Hotellövernattning, middag och spa med mitt hjärta ❤
 
Vi ska ju till Åre i sommar för att jag fick skärmflyg från åreskutan i födelsedagspresent av Jimmy, så då tänkte vi passa på att vara där en vecka. I julklapp av mig fick Jimmy en dag i Åre Bikepark, downhillcykling! Jag ska också testa 😉 
 
Den veckan kommer bli 👌👌👌
 
På julafton var vi nere hos min mamma och firade jul med henne, pappa, Edde och Sabina. Såå mysigt och roligt!! ❤❤ 
 
Igår hade vi en hemmadag, sov länge, grejade, Jimmy styckade en dovhjort och jag städade. Tog tidig kväll med Sagan om Konungens återkomst och julmat 😊 
 
Idag kommer lilltösen och vi ska till Jimmys mormor och fira jul med den sidan släkten ikväll, då blir det lutfisk ☺ 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0