Vansbrosimmet och cowboyfest

Anmälde mig ju till Vansbro för sådär 1,5 vecka sen, några få pass senare stod jag där på startlinjen, och väntade på att få hoppa i plurret! 
Jag, min svärmor Ansi och min kompis Mirjam åkte upp över dagen, någon längre resa hanns inte med iår! Men över dagen var precis lagom! :) 
 
Solen sken när jag startade, ett åskmuller hördes på avstånd. Efter ca 700 meter mulna det på lite grann, och efter ca 1500 meter började det plötsligt att hagla! Hagelkornen var i storlek med puttekulor! Var glad att jag mestadels var under vattnet eftersom jag crawla, för varje gång jag vände upp ansiktet för att andas träffade hagelkornen kinden! Fortsatte hagla en stund innan det övergick till ösregn. Väl uppe var det ingen idé att duscha tyckte vi, så gick till bilen i våtdräkterna och når vi kom dit hade regnet upphört och vi kunde byta om till torra kläder och åka hem 😅 
En av de gula mössorna är Ansi, hon startade en stund före mig och Mirjam :)
 
Nöjda tjejer efter loppet! 😄👊🏊
 
Spännande upplevelse! 😅 Tiden iår blev 1.02.21, alltså ca 2 min långsammare än förra året, men med tanke på den obefintliga träningen inför loppet så kan jag inte vara annat än nöjd! :) 
 
När vi kom hem vart det direkt in i duschen, snabb sminkning och på med cowboykläderna! Sen åkte jag och Jimmy iväg till Gustav på 25 årsfest med cowboytema! Blev en himla kul kväll med många goa vänner, dans och skratt! 
 
Idag har vi mest gjort ingenting, bara tagit det lungt :) Skönt med såna dagar ibland också ☺ 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0