Gruset är på plats!

Befinner mig ute i stugan vid Vänern med Zero. Vi eldar och läser och njuter av natur och stillhet. Jimmy åkte iväg igår för premiär av havsöring. Jag stod helt enkelt inte ut i lägenheten, blev så himla deppig av att vara i den bunkern. Så åkte hit ut till friheten. I fredags var jag hemma i Blikserud en sväng, och blev så himla glad för de hade äntligen blivit klara med både rivning och sanering!! ÄNTLIGEN börjar återuppbyggnaden!! Nu ligger det ett lager med grus, och första känslan av att ha ett golv igen finns. Sen ska det läggas frigolit, och sen gjutas betong. 
Betongen skall torka i ca 1 månad innan man kan lägga golvet, men börja med väggar och sånt kan man göra efter bara några dagar som jag förstod det. 
I mitten av juni får vi flytta hem. Som vi längtar!!! 
 
Så ser hallen ut nu :)
 
Kramar ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0