Just nu!

Eftersom det var ett tag sen jag skrev nu, så tänkte jag att jag kör en "just nu" lista! 

 

Just nu är jag glad för: 

Förutom allt som jag alltid är tacksam för (att pojkvän, familj, vänner, djuren mår bra och att jag har dem ❤) så är jag glad för att.. Ja mycket! Men at mötet med Länsförsäkringar, LE-gruppen och Fukt i Väst imorse gick bra, blir nog gjuten platta i huset och golvvärme 👌

Just nu dricker jag helst: 

Te. Alltid te!

Just nu är det bästaste jag vet:

 Helgerna ute i stugan, få lugn, få elda, få natur och kvalitetstid med Jimmy. De räddar mig nu när vi bor i lägenheten.  .

Just nu läser jag: 

Studielitteratur!! Läser dubbla kurser just nu, Palliativ Vård i livets slutskede och Medicinsk vetenskap, Akutsjukvård. Intressanta kurser båda två! Men mycket plugg 😉 

Just nu längtar jag efter: 

Juni månad! Då får vi flytta hem igen! Jag tar sjuksköterskeexamen!! Och jag och Jimmy ska till Åre en Vecka 😍 Plus Jimmys födelsedag och midsommar såklart. Och sommar!! :D 

Just nu är jag super stressad för: 

Hum, det är ju mycket plugg, men jag tror jag har det under kontroll så nej. Vasaloppet är jag nervös för, men inte stressad. Mer peppad också efter föreläsningen med Jonas Colting i måndags 👊 Skidresa med svärmor och svärmormor söndag-torsdag också, blir mycket bra träning då 👊👍

 .

Just nu lyssnar jag helst på: 

Olika poddar! Kära Barn, Fredagspodden, Akutsjukhuset, Relationspodden och Träningspodden är mina favoriter just nu, tips!

Just nu drömmer jag om: 
Hur väggarna ska få se ut hemma när vi flyttar hem igen, tänker mig medaljongtapet i vardagsrum, matrum har jag inte bestämt än (måste övertala Jimmy där också 😅). Att få så hemma i landet, att få upp växthuset. Drömmer också om Att äntligen få börja jobba!! 
 
 
Kramar ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0