Skrivet igår söndag

Klockan: 15.30
En grå och långsam dag idag för mig. Vi kom hem från Åre 23.30 igår kväll, Jimmy satte sig i soffan och jag drog på 25-års fest hos Lars! 
Hemma 02.30 typ. Efter gårdagen är jag seg Idag, vaknade av att pappa kom hit med Zero. Älskade hund vad gött det är att ha honom hemma igen ♡
 
Regnet strilar ner utanför. Jag och Zero ligger på mattan i vardagsrummet. Har handlat, packat upp och tvättat en tvätt idag. Mer har jag inte gjort. En sån där mellandag som man inte kommer minnas på ålders höst direkt. Men Åre-veckan däremot, den kommer jag att minnas! Och säkert festen också. Då kan det vara värt att ha en grå dag idag. 
 
Jimmy stack iväg tidigt imorse för att fiska, sen har han jobbat resten av dagen. Nu väntar vi på att han ska komma hem. Min bok ligger dessutom i bilen.. lite dumt för jag vill läsa. 
 
~~*~~ 
 
Kl 19.00 
Svärmor fick ut mig på en cykelrunda, var såå trögtrögt att komma iväg! Men så fort jag cyklat några hundra meter vart tröttheten som bortblåst! 
Träning är väldigt bra grej, när man minst vill behöver man det som mest! 👊👊 
 
Kramar ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0