Swedish Grace

Jag är så himla sugen på nytt porslin! Och jag har spanar in Swedish Grace från Rörstrand! Så himla fint 😍👌 Det svåra är bara att välja färg.. mest sugen på färgerna Äng (ljusgrön) eller Is (ljusblå). Egentligen rosa också men det säger Jimmy nej till 😅 Och när jag föreslog grått så så han: Behöver vi mer grått i vårat liv? 
Nej. Det behöver vi ju inte 😉 så ljusgrönt eller ljusblått, J röstar för blått och jag kan inte bestämma mig 😅😉 Är också inne på att välja två färger, typ rosa och grönt.. för att det är så fint ihop! Eller grönt och vitt, eller blått och vitt. 
Hum.. Så fint alltihop ju!
Screenshota nyss, vad tycker ni?? 
 
Är också inne på att byta ut alla handdukar, så det blir enhetligt. Känns vuxet 😅 Hehe. 
 
 
Vill ha lyxiga handdukar. I någon neutral färg tror jag som bilderna ovan. Mörkblått är också en favorit i färgdjungeln. Svårt med färgval!!
 
Kramar ♡ 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0