Jag är klar.

Förra gången jag skrev om plugget var jag hyperstressad. Förra veckan gick jag med ett 50 kg tungt grått moln över mig som då och då blev till åska och ösregn. För den tentan jag skrev i fredags, kändes som min viktigaste tenta hittills. Underkänt på den och jag skulle inte få börja jobba. 
 
Den kändes till min stora lycka bra!! I måndags gjorde vi vår absolut sista examination, ett seminarie där man hade förberett sig och presenterade i par, jag och Bella skrev som vanligt tillsammans. Gick också bra!! 
Vi firade med glass och shopping på Överby 😄
 
Så jag var relativt lugn både helgen och dagarna i början på denna veckan, Men så igår kom resultaten:
GODKÄNT på både tentan och examinationen!!! 
Jag är KLAR!!! Efter alla år av hårt slit så är allting godkänt! 
Den känslan. Den känslan är värd mer än guld. 
Helt plötsligt väger jag 50 kg mindre, orosklumpen i magen är borta och jag har ett liv igen som är ljust och härligt! 
 
 
Mitt sista G på sjuksköterskeprogrammet 👌👌👌 
 
På mitt schema just nu står det:
Lördag 27/5: Åsebro, förfest hos Kicki! 🎉
Onsdag 31/5: Examensmiddag med klassen 🎉
Fredag 2/6: Examen!!! Och examensfest! 🎉🍹 
Måndag 5/6: Åker till Åre en vecka med Jimmy ♡
 
Och däremellan flyttpackning, träffa vänner, träna  (Vätternrundan på g!), förbereda för examensfesten (klickade hem lite roliga temagrejer igår 😄), sätta upp skifferväggen som skall vara bakom kaminen hemma i huset samt renovera ett rum på övervåningen här i morfarses hus som vi bor i nu. 
Pussla skiffervägg 👍
 
Fullt upp, men det är kul! 😄 Idag vid 11 ska jag till Beckis och så ska vi ta en tur på Kroppefjäll 😊 Jimmy är och golfar och jag ska sätta mig och pyssla en stund 😊🌸 
 
Stor kram från en glad, stolt och lättad tjej ♡
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0