Han ♡

 
Älskar denna mannen så himla mycket 💕
 
 
Nu när han slutat jobbet i Brålanda är han mer flexibel igen, så vi tog en svamppromenad i skogen på eftermiddagen, så stannade han kvar på jobbet lite längre efter det. 
Tycker det är skönt att ha honom på hemmaplan igen efter ett halvår i Trollhättan.
 
Idag ska jag på IVPA-utbildning i Uddevalla. IVPA= I Väntan På Ambulans. Ska bli roligt! Därefter ska jag jobba kvällen i hsv. 
 
På lördag kommer Andy! 😄❤
 
Kramar ♡
Maria at Inredningsvis
2017-10-10 @ 16:31:17
URL: http://inredningsvis.se/

Vilken otroligt vacker häst:) Det är nåt speciellt med vita hästar tycker jag och speciellt vildhästar.

Ha en kanon vecka:)

Hälsn Maria på Inredningsvis

Svar: Tack! Han är den finaste jag vet 😍
Matilda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0